Intrebari Frecvente
1. Ce este Gado Handmade?
Gado Handmade este un magazin online de produse handmade cu livrare la domiciliu.
Gado Handmade detine marfa pe stoc. Ne rezervam dreptul de a livra comanda ta in limita stocului existent. De asemenea, oferta de produse si preturile aferente acestuia sunt supuse modificarilor, in functie de conditiile impuse de piata (inflatie, modificarea cursului valutar etc.).
2. Cine poate cumpara?
Poate cumpara orice persoana fizica sau juridica care este inregistrata pe Gado Handmade Prin crearea unui cont pe site-ul nostru devii client al Gado Handmade
3. Cum pot crea un cont?
Completand formularul de inscriere cu date valide. Accesarea formularului de inscriere se face apasand butonul "Cont nou" din partea dreapta, sus.
Datele obtinute de la fiecare client vor fi verificate din punct de vedere al veridicitatii si al functionalitatii, in concordanta cu cerintele magazinului. In cazul in care se constata informatii eronate, contul creat va fi sters.
4. Cum incep comanda?
Dupa ce o persoana si-a creat un cont, devine client al Gado Handmade. Pentru a putea incepe comanda, clientul trebuie sa se identifice (autentifice): se introduce username-ul (adresa de e-mail) si parola, apoi se apasa "Autentificare". Daca cineva si-a uitat parola, o poate recupera prin click pe textul "Parola uitata".
5. Cum gasesc produsele de care am nevoie?
Dupa ce clientul s-a identificat (autentificat) pe site (login), poate incepe comanda. Produsele pe care clientul vrea sa le cumpere trebuie introduse in "Cos cumparaturi". Toate produsele sunt grupate in categorii si subcategorii, categorii care sunt in permanenta afisate in partea de sus a ecranului, putand fi accesate printr-un simplu click. Daca nu gasesti un produs, foloseste functia "Cauta", afisata in permanenta in partea dreapta, sus al ecranului. Pentru a folosi aceasta functie, se introduce denumirea produsului pe care il cauti si apoi se apasa tasta "Enter". Vor aparea produsele care contin in denumirea lor cuvantul cautat.
6. Cum adaug produse in cos?
Dupa gasirea produsului dorit, se da click pe butonul "Adauga in cos" si se adauga numarul de bucati dorit din acel produs. Urmatorul pas este sa alegi iar, din stanga, o categorie de produse si sa selectezi urmatorul produs, repetand pasii de mai sus.
7. Cum scot produse in cos?
Daca doresti sa scoti un produs deja ales, accesati "Cos cumparaturi", si apasati butonul "Eliminare" din coloana "Cantitate".
8. Cum vad continutul cosului cu produsele deja cumparate?
In permanenta, in partea de sus a ecranului este afisat sumar continutul cosului tau. Daca accesati "Cos cumparaturi", de aici puteti mari, micsora cantitatea dorita dintr-un produs sau puteti inlatura un produs.
9. Unde se livreaza?
In toata Romania. In cazuri speciale livram si in strainatate (Europa), cu plata anticipat: online - prin Pay Pal sau prin Western Union. In acest caz va rugam sa ne contactati telefonic, in prealabil.
10. Cand anume se poate comanda?
Poti comanda direct de pe site, 24 de ore din 24. Vei fi, ulterior, contactat telefonic de catre unul din operatorii nostri, pentru confirmarea comenzii, in timpul orelor de program. Comanda devine valabila doar dupa momentul confirmarii telefonice.
Se pot efectua comenzi si telefonic, la numarul 0723.960.967, de luni pana vineri, in intervalul orar 9 - 18.
11. Cand se livreaza produsele comandate?
- In toata tara: 1-4 zile lucratoare, prin Posta Romana;
- In strainatate (Europa): 1-2 saptamani, prin Posta Romana.
12. Cat ma costa comanda si cum se achita contravaloarea acesteia?
Plata se efectueaza:
- cash, in momentul receptionarii livrarii;
- anticipat, prin virament bancar.
Fiecare comanda livrata va fi insotita de factura fiscala care va cuprinde valoarea totala a produselor comandate si eventuala taxa de transport.
Preturile produselor afisate pe site contin TVA. Valoarea totala a produselor comandate este afisata permanent la "Cosul de cumparaturi".
13. Exista taxa de livrare?
- 10 lei pentru livrarile prin Posta Romana;
- 25 lei pentru livrarile prin curier.
- variabil, anuntat in prealabil, pentru livrarile in strainatate.
14. Cum anulez o comanda?
O comanda se poate anula inainte de a primi confirmarea telefonica, sunand la numarul 0723.960.967
In cazul in care plata s-a efectuat anticipat, prin virment bancar, banii vor fi restituiti.
15. Pot renunta la o comanda dupa confirmarea telefonica?
Odata cu confimarea telefonica, comanda va pleca catre adresa mentionata.
16. In ce situatii mi se restituie banii sau mi se inlocuiesc produsele?
Clientul poate cere retrimiterea unui alt produs care sa il inlocuiasca pe cel cu probleme in urmatoarele cazuri sau poate solicita restituirea banilor:
- produsele au avut de suferit de pe urma transportului;
- produsele primite nu sunt aceleasi cu cele care au fost comandate pe site sau au defecte;
Despagubirile nu pot fi mai mari decat valoarea produselor. Firma poate cere returnarea produsului cu probleme inainte de trimiterea despagubirilor.
Pentru nelamuriri ne poti contacta prin intermediul formularului de contact sau la numarul de telefon 0723.960.967, apelabil de luni pana vineri, intre orele 9 - 18.